Hvor længe er varen til salg?
Hvor længe er mine varer til salg?
Du har en salgsperiode på 1 måned. Hvis du ønsker at forlænge perioden, kan dette sagtens lade sig gøre. Det koster 30 kr. i alt at forlænge salgsperioden for dine varer, uanset hvor mange stykker tøj det drejer sig om.
Prerobe Pro:
Hvis du har et Prerobe Pro-abonnement, er forlængelsen af salgsperioden gratis. Prerobe Pro koster 39 DKK pr. måned, og du kan opsige det når som helst. Bemærk dog, at opsigelsen gælder for løbende måned plus én måned. Alle fordele frafalder med det samme ved opsigelse.
Hvad sker der, hvis mine varer ikke bliver solgt?
Hvis dine varer ikke bliver solgt, har du følgende muligheder:
• Returnering: Du kan få dine varer retur mod et gebyr på 7 kr. pr. stk. + fragtomkostninger.
• Genbrug: Du kan vælge at sende dine varer til genbrug i stedet for returnering. Dette koster 5 kr. pr. stk. + fragtomkostninger.
• Direkte salg til Prerobe: Du kan sælge dine varer direkte til Prerobe til en lavere vurderet pris. Når vi har købt tøjet, er handlen afsluttet, og vi står for videresalget.
• Automatisk forlængelse: Hvis du ikke har taget stilling inden udløbsdatoen på 1 måned, forlænger vi automatisk varernes salgsperiode med yderligere 1 måned mod et gebyr på 30 kr.
Kontakt os under “Chat” eller “Kontakt”
Automatisk forlængelse og konsekvenser ved manglende beslutning
Såfremt sælger ikke træffer et aktivt valg om, at få tøjet returneret, sendt til genbrug eller forlænge opbevaringen, inden udløbet af den fastsatte tidsfrist, anses dette som et automatisk accept af en forlængelse af opbevaringsaftalen for yderligere en måned til en pris af 30 kr. pr. måned.
Ved manglende betaling for den automatiske forlængelse vil det udestående beløb blive forfaldent, og vi forbeholder os retten til efter en endelig advarsel at sende tøjet til genbrug mod et gebyr på 12 kr. pr. styk. Sælger informeres om, at fortsat undladelse af betaling kan medføre inkasso og yderligere administrative omkostninger.
Hvis du har brug for hjælp med forlængelse af salgsperioden, returnering eller har spørgsmål om de forskellige muligheder, er du altid velkommen til at kontakte os via ‘Kontakt’, i vores chat eller på mail kundeservice@prerobe.dk. Vi står klar til at hjælpe dig.